helg!

hejje :D
Vaknade imorse och kom på att jag hade vaknat under natten av att min telefon ringt?! så kollade på telefonen, men ingenting hade hänt.. sen gick jag in på kalendern och så står det att jag satt alarm på 5.30 och sen texten
"Iropa 5teljfr a2a" hahah har jag skrivit det i sömnen då eller? Har försökt att tolka det men kommer bara fram till Europa ;)
Någon som har nåt förslag på vad det kan vara?

Nu ska jag sätta igång och öva öva öva med mina sånger tills imorgon ( ska iväg på ett jobb imorgon å sjunga och spela gitarr :D )

Förresten glömde berätta om igår på ålderdomshemmet och det var hur kul som helst! Vi körde deras version av bowling och en bollek och sen gymnastik hahah, gulliga dom är alltså! :D

/johanna lee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0