johanna & johanna

nu är jag hemma igen :)
Träffade johanna och så shoppade hon lite byxor, jättefina! Sen tog vi en promenad och snackade och sen mötte vi nåra av hennes kompisar och som vanligt när man inte känner någon så hälsar man och det blir alltid lika roligt när jag säger johanna och så heter ju johanna också johanna haha, ja ni fattar! 
En tjej från hennes klass som jag dock träffat tidigare gick vi och handlade mat med och sen tog johanna och jag tåget hem till henne. Där åt vi lite mellis och kollade på tvn och sen kom mamma förbi och hämtade upp mig med bilen.
mysig vårdag!

har precis duschat och målat tånaglarna knallrosa och funderar på om jag ska måla naglarna, på händerna den här gången ;) dock inte rosa, vill nog ha fransk manikyr i sånt fall, vi får se om jag orkar ta tag i det!



/johanna lee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0