himlen är oskyldigt blå

idag blev det inte som jag tänkt mig, hade ju inget planerat men det började med att jag & mamma gick ut på en promenad och sen vid fyra kom josse och hämtade mig och så åkte vi runt och försökte hitta ett öppet utecafé men det var stängt så det fick bli att köpa med mcflurry från donken och sen åka och sätta sig vid vattnet och äta den, mysiigt!
Lite senare åkte vi hem till mig och satt ute i solen och åt lite mat.

Nu håller jag på att leta runt efter svenska låtar med pianonoter.. hittar inte så många faktiskt men förhoppningsvis så hittar jag massa snart. Har iaf fått några braiga, så som: himlen är oskyldigt blå och öppna landskap :)

Har någon något bra förslag på en svensk klassisk låt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0