hej hopp

idag vaknade jag kl 6 av att jag blödde näsblod.. så då kunde jag inte somna om så gick upp och åt frukost och kollade på tvn. men det spelade inte så stor roll eftersom att jag ändå skulle skjutsa mamma till jobbet vid halv 8.

idag har jag en massa småsaker som behövs fixas, jag håller på att tvätta en tvätt för tillfället, sen ska jag hinna med och diska, ringa två samtal, leta jobb och sen vill jag SOLA också. Sen ska jag hämta mamma igen efter jobbet och kolla lite i centrum efter träningskläder till mor min. 


i förrgår så åkte jag & mamma ut till Värmdö och fikade vid vattnet och handlade mat på vägen hem. Och igår mötte mam och jag upp ofelia i liljeholmen och satte oss vid vattnet och hade picknick sen ringde josse och sa att hon jobbade men hade rast nu så då kom hon förbi med sin matlåda så satt vi där i solen alla 4 och åt :) riktigt mysig dag! 

 

haha ville bara visa att jag har börjat använda mina aussie solglasögon här hemma i sverige nu!
/johanna lee

Kommentarer
Postat av: hanna

sööötnos !

2011-04-26 @ 17:29:21
URL: http://hansoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0