happy face

goddag.
Idag har jag verkligen haft fullt upp!
Började med att jag gick till arbetsförmedlingen där jag fick göra upp en handlingsplan med en som jobbade där. Han hjälpte mig med mitt CV och lite sånt. Sen kom han på en kanon idé, att jag skulle kunna gå en barista kurs, för då blir det så mycket enklare att få jobb just inom café. Det tyspiska var att för 2 månader sedan fick man det gratis av arbetsförmedlingen men nu har dom tagit bort det, så nu såg jag att priserna ligger runt 1000-3000 kronor för en kurs /: Men det vore kanske värt det?

Sedan gjorde jag & mamma en massa ärenden och sen åkte vi och tvättade bilen så nu är den kliniskt ren haha, nej men det kändes skönt iaf.

Nu sitter jag här och letar efter jobb/utbildningar och ska nog fixa lite med mitt CV, fick en massa bra idéer!



/ en nöjd & glad johanna lee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0