full rulle

igår morse åkte jag in till stan för att gå på ett möte om att bli volontär inom äldreomsorgen. man får då sitta och prata med de äldre, spela spel m.m. och på vissa ställen gå och hjälpa till med ärenden. Kände att jag ville göra någon nytta nu så förhoppningsvis hittar dom en ledig plats till mig. Och om jag har tur kunde man kanske sommarjobba där och kanske vara med på ett event som hon jag pratade med skulle hålla i.  Jag håller tummarna.

Idag ska jag gå på möte hos arbetsförmedlingen också, för att uttöka mina chanser ;) Nu känner jag mig duktig hihi.

Vi bytte däcken på bilen igår så för att få den att se ännu fräschare ut ska vi tvätta bilen idag :)
Igår förresten när vi var och bytte däcken så gick jag och mötte upp hanna & wilda som var ute på promenad, mycket trevligt!

/johanna lee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0